:)

har varit en bra dag idag, började med ett historia prov som gick helt okay, sen hade vi en "pieday" vilket innebar att vi åt massa kakor, tårtor, paj ätar tävlingar osv. Efter skolan släppte jag och Naveed av en kompis, sen drog vi hem till mig så att jag kunde slänga ihop packningen inför colorado. Senare på kvällen (runt 7) drog vi ut och käka och sen vidare till ett Iranskt nyår. Det är tydligen en tradition att hoppa över eld för att bränna ur sina synder, eller något liknande. Plötsligt rullade det in en Porsche i 1,5 miljon klassen. Ägarer till bilen var Naveeds mammas arbetskollega, han såg på både mig och naveed att vi gillade vad vi såg, helt cool lugn sa han om vi ville provköra. Han gav alltså nycklarna till sin splitter nya Porsche till två 17 åringar. Kan säga att det va en av de fräckaste bilarna jag har åkt i!
Just nu packar Naveed medans jag chillar på datorn. Imorn bitti åker vi västerut mot Denver! Fett taggad! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0