Tisdag

Då är det tisdag och en dag kvar innan lov, och colorado! :)
Just nu är det mycket som surrar i huvet, lite skola, en del för lovet, sommaren, sverige, kompisar osv. Har svårt för att sätta fokus på en sak, eller att hitta balans mellan alla sakerna.
Som sagt sak jag på en liten road trip till Denver tidigt torsdag morgon.Så idag har jag ÄNTLIGEN tvättat alla mina kläder. SÅ nu är garderoben full av ny tvättade kläder igen! Känns grymt!
Annars är det typ som vanligt. Prom är den 6 april, så bara två veckor efter lovet... Måste hitta någon att gå med, har dock inte en susning om vem.. hehe. men det tänker jag inte på förrän efter/slutet av lovet :P
Vad mer.... inte så mycket intressant förutom att jag fyllde på min telefon, så nu funkar den igen! Det var typ den sista gången jag fyllde på den här i staterna.. det börjar närma sig slutet nu :) Skönt, men ändå inte! :) Ska bli fete nice att komma hem, men sorligt att lämna allt här. Jag trivs fortfarande bra, har blivit duktigt trött på en av lärarna... Men jag har lärt mig sen innan att de e bättre att hålla munnen stängd. De e synd att e liten knutt person ska förstöra så mycket. Imorn blir det packning för fulla muggar, ska även försöka göra ett sko-klipp innan tripen på torsdag :) Sen hoppas jag på att ajg kan göra ett litet tränings pass och prova Naveeds maskin som vi/jag satt ihop i helgen :)
Nu ska jag plugga för ett historia läxförhör om "The deep depression".
De var allt för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0