Söndag

Då var det söndag igen. Måndag imorn och jag har extremt mycket att göra. Tvätta typ allt jag äger, och göra ett ton med matte. Jag ska försöka komma i säng tidigt idag, då det var tidsomställning... Är det bara jag, eller är det fett onödigt, med tidsomställningar? varför inte ha samma tid året runt, så slipper man byta! Men men... jag har haft en bra helg igen.
Jag sa i ett tidigare inlägg att jag fick möjliga planer för lovet som börjar på onsdag. Jag ska förhoppningsvis på en liten roadtrip till Denver, Colorado i en vecka. Det är med Naveed och hans fassa. Vi ska kolla på två olika colleges, hälsa på Naveeds farbror som är en professor på Harvard. Smart kille :P Vi ska förhoppningsvis även upp i bergen och vandra lite. Sen om jag har tur så ska jag träffa en kompis från Hawaii som är bosatt 15min från Denver.
Hoppas att detta går i lås, för jag är fett taggad :) Jag har klickat så bra med Naveed och hans familj!
Jag kortade även ner håret idag, de behövdes kan man säga!
Ja det var allt för denna gången, nu ska jag göra läxa och sen lägga mig, har jag tur ska jag fixa något att lägga i magen också.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0