Rocky Mountains

Då har vi nyss vaknat upp i vår lilla "stuga/kabin" uppe i bergen. Från början var planen att vi skulle tälta, men när det började blåsa och snöa så insåg vi ganska snabbt att det inte var en bra idé. Går dagen var det en del bilåkande genom de stora bergsdalarna, asfett! Kan bara tänka mig hur det ser ut på sommaren när allt är grönt osv. Det e en sak jag vill göra innan jag dör. Komma hit under sommaren, hyra en häst (om man kan det) sen bara rida upp i bergen i ett par dar, sova i tält, fiska sin egen mat. förutom det har jag också "kommit på" en hög med olika saker som jag vill göra innan jag dör. På listan är att besöka Bora Bora ön. Det får bli smekmånad eller något.
PÅ schemat idad står det att åka upp och besöka ett College. De e fortfarande ganska blåsigt och snöigt, så det måste lägga sig innan vi går upp i bergen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0