Orio&CocaCola

femte mars tvåtusentretton klockan 5:50pm. Dagen har varit bra, och inte bra. Har fått lite små skit för saker som jag inte har gjort, och det känns bara fel. Men här är det inte mycket att göra åt, för säger man emot så är man otrevlig.. men men. Annars har dagen bestått av skola, skola, Orio och CocaCola. Jag har skickat in massor, eller massor och massor, men några saker som jag inte har lämnat in. Det ska göra att betyget i det ämna kommer stiga, vilket alltid är bra :)
Vad mer? jag ska försöka klippa mig snart nu också, det börjar bli lite långt :)
Sen behöver jag tvätta en hel del nu också känner jag... De e nästan tomt i garderoben.
Nä, nu blev jag hungrig, så ska ner äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0