Oj Oj....

som jag sa i det förra inlägget så var det nyår för iranier. En tradition so dom gör är att ge alla barn under 18 en "liten" slant som man får ta ur Koranen. Jag blev chockad när dom kom fram med boken till mig och öppnade den. Familjen som vi har bott hos i i Denver gav mig 60dollar :O Det kändes bara fel att ta emot det, de är ändå ganska mycket pengar liksom. Men men jag tog emot det och tackade så mycket!
Idag/ikväll är det den sista tiden här i Colorado, innan vi styr kosan hem mot Kansas imornbitti.Det har varit extremt mycket bilåkande denna vecka, tur retur denver, vilket är 27timmar. Sen har vi säkert suttit i bilen 15 timmar utöver det :)
men det har såklart arit värt det, jag har sett/och upplevt så sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0