NICE

Sista dagen innan skolan, (eller jag tror det). Det har varit ett fett nice lov! Sett mycket, lärt mig mycket, och lärt känna nytt folk. Typ so ett lov ska vara, right? Nu ska jag snart ut och käka litta lunch och sen blir det film hemma i biosalongen. Nästa vecka händer inte jätte mycket, tror det blir en vanlig skolvecka. De ända som jag vet att jag typ måstee göra är att få koll på planen till Prom. Känner jag mig själv så tvivlar jag på att jag kommer lyckas med det... hehe. Det här året börjar lida mot sitt slut, har bara lite drygt 50 dagar kvar till graduation, och skoldagar är ännu färre.
Som sagt så var gårdagen en extrem slappe dag, gick upp, åt, chilla, sen var klockan helt plötsligt, tog en dusch, drog ut och käka på "buffalo wild wings", kvällen avslutades hos Naveed's kusiner, vi såg "pitch perfect" sjukt rolig, och rekommenderas att se! Hemma klockan 2 efter en hal och sladdig väg hem i snö och is vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0