Monday

Då har nästan hela måndagen passerat också. Jag kollade nyss i "min kalender" och såg att denna månad kommer ta slut väldigt fort, det kommer april och maj också att göra. De e bara en vecka tills spring break, ledig i 11 dar, sen är det redan april. De kommer gå fort nu den sista biten känns det som. Vilket är både bra och dåligt :)
Som jag sa hade jag en grym helg fredag-lördag. Sen på söndagen blev det plugg och på söndags kvällen åkte vi och såg på bio. Jag älskar det stället vi åker till. Dom har stora fåtöljer som man kan tippa, sen serverar dom middag till en innan och kommer och fyller på läsken och sånt! :) Fett med nice! :) Sen har jag även börjat skriva mitt CV. Jag känner att det är dags att börja tjäna lite extra pengar nu när man fyller vuxen till våren :) Så nu ska jag hoppas på att någon vill anställa mig! :)
Vad mer.. hhmm :)
jag har mina finals maj 14-16 sen är jag klar med skolan :)
Jag har fått frågor om jag kommer från Texas eller Australien... Fattar inte hur dom fick den slutsatsen.. hehe
De var allt tror jag, och det jag missade kommer upp senare ^_^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0