lyckad helg, hittills :)

Har haft en fete bra helg! Började bra i fredags, var på en fotto grej med yearbooken, sen när vi var på väg hem så blev vi sugna på en burgare. Donken nästa... ^_^ vi hade typ brottom hem så vi planerade att stanna i typ 20 min, men vi var hemma 2,5 timme senare :P I lördags sov vi in och bara softa fram till typ11, såg en film och sen åkte vi till köpcentret där vi var kvar till klockan halv 7. Jag köpte en tröja från hollister och ett halsband. Blev erbjuden jobb för fjärde gången på hollister/A&F :) Efter vi shoppat färdigt så åt vi matmad Naveeds familj, och några släktingar. När vi var mätta och belåtna så tog vi med oss Naveeds kusin till "mallet" och hämtade mitt halsband. Det tog lite tid att få det som jag ville ha det ^_^ Så nu är det så gott som perfekt, vi stannade en snabbis och släppte av kusinen och blev kvar i hans crib. och nu är jag hemma i sängen och ska sova innan söndagen väntar med plugg och annat :)
klart slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0