Jaha

Torsdag, och det är = sovmorgon och en lugn skoldag. Vakna sent, så jag fick mycket sömn, vilket jag verkligen behövde, har inte sovit jätte bra de senaste nätterna.
Efter skolan kom jag hem och tog en nap, (vilket var sjukt skönt), sen kollade jag ett avsnitt av WCC, sen blev jag upphämtad av min "area-rep", han, hans fru, och jag åt middag, snacka, och bara umgicks. Nu blir det snart sängen och sova, innan skoldagen imorn :)
I helgen blir det lite plugg och mycket bara vara, ska försöka ha en del egentid också, det har ju inte blivit så mycket sån på sista tiden, då det har varit fullt upp med kulsaker på helger, sen mycket annat under skolveckorna.
Snacka lite med poolarna igår, de var ett tag sen, så var kul att få en update av vad som har hänt/händer, sen bara vanligt grabbsnack om allt möjligt så som minnen och framtida planer :)
Ser verkligen framemot att komma hem och träffa alla igen, se om något har förändrats, och hur det har förändrats.
Nu är det här året snart slut, har inte mycket mer än 30 skoldagar kvar. Jag kan sammanfatta detta året som det bästa och sämsta jag har har gjort. Det har varit extremt mycket bra saker som har hänt, men såklart en del dåliga saker också.

Man slutar aldrig fövånas av hur mycket konstiga männsiskor det finns, de e nog en sak som jag har insett när jag har varit här

De var allt för denna gången, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0