Fett med nice :)

snart helg igen, och bara 3 riktiga dagar till spring break. Sen är det typ April när vi kommer tillbaka. De e både bra och lite dåligt... Vi har våran Prom den 16 April och det betyder att jag måste ha någon att gå med.. Får se vad som händer. Blir jag frågad igen, eller måste jag fråga, hehe. JAg har ett matte prov på tisdag och det är det sista innan lovet, sen är jag borta från skolan i 10 dagar. Skönt! Planerna är inte helt klara men kommer antagligen spendera ganska mycket tid med Naveed, sen ska jag ut och träffa lite nytt folk ^_^ Längtar!
Ett ord som ofta/alltid misstolkas är "maila" om jag säger att jag ska maila något till någon så tror dom att jag kommer lägga det på posten i ett kuvert. Det finns en liten sak framför "maila" som är grymt viktigt och det är "e" haha. Det gör det hela mycket annorlunda. Jag var kvar på skolan ett tag efter jag hade slutat, typ en timme. Sen dess har jag gjort lite läxor och slappat.

Oj oj, mitt under detta inlägg så fick jag ett samtal.. Om möjliga planer som värkar asfeta! :) Berättar mer om det när jag vet mer om det, och om det blir av :)

Jag måste tvätta alla mina kläder då det är tomt i garderoben.. :/ buhh, tror jag har ett par kallingar, och en t-shirt rena. Klara mig imorn också, men sen är det kris ^_^ :)

De var allt för den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0