Björn

Första dagen=lyckad
Andra dagen=lyckad
Första dagen var det typ snöstorm och ganska kyligt. Men det berodde mest på att jag inta hade rätt kläder/skor. Men dy var grymt häftigt, vi var på en höjd på lite drygt 12000 feet, vilket är typ 3600 meter över havsytan. På hemvägen så stötte vi på en älg flock, på ca: 25 djur. Jag och naveed gick ut och kom närmre så började dom bli lite aggressiva och gå emot oss och svinga med huvudena och stampa i marken. Vi bakade ganska fort då... hehe
Andra dagen var typ grymt väder, men fortfarande lite kallt. Men vilken utsikt de var :O helt overkligt... Vi var i en nationalpark, och de var där Indianerna levde typ. Man kunde se det framför sig när rovfåglarna gled över huvet. När vi kom in på området så stod det stora varnings skyltar för björn, och att man fick absolut inte glömma mat framme, för då kommer garanterat en björn. Lite läskigt men ändå fett. Vi vandrade i typ 4 timmar. Efter vi hade kommit halvvägs såg fotavtryck av en björn, jag överdriver inte när jag säger att dom var lite större än en vanlig tallrik... Nu sitter jag framför en öppen eld i vår lilla stuga och bara tar det fete lugnt. Imorn lämnar vi det cribbet, och drar oss ner mot Denver igen, sen på torsdag eller fredag styr vi kärran hem mot Kansas igen.
det var allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0