Utkast: Jan. 30, 2013

Från shorts till vinterjacka... I tisdags så var det 16 grader ute och jag kände att våren var tillbaka! Men den dröjde inte länge innan det började REGNA och ÅSKA. Har aldrig varit med om sådant oväder förut :O Senare på kvällen så börja det snöa och blåsa skapligt.
Vakna upp i ett vitt kansas i morse och trodde först att det skulle vara "snowday" men vägarna var fina så det blev skola :)
Nu ska jag göra en pack lista innan jag är på väg väster ut, det slog mig nyss att jag måste ha packat klart imorn, jag var en dag efter i min planering. Men det är inte så mycket jag ska ha med mig, så det gå ganska fort, måste dock fylla tvättmaskinen ett par gånger. Pa fredag ska jag stanna kvar på skolan till typ 7 och se en bokstavligen privat föreställning av "Spelling Bee". Jag är borta under veckan då den spelas så jag får se den privat ^_^ Sen klockan 3 på lördag morgonen ska jag upp, en timme senare blir det avfärd mot flygplatsen.
Komme antagligen inte bli allt för mycket sömn :/ men det tar jag igen på flyget :)
Det var allt för denna gången tror ajg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0