Utkast: Jan. 29, 2013

De har varit tufft den sista veckan, inte med skolan. Men med mycket annat. Bland annat en del hemlängtan efter kompisar, familj, lomma osv. Jag träffade polarna nästan varje dag och nu har inte sett dom på 6 månader. Jag har varit sömnlös långt in på nätterna, legat och tänkt på vad jag gör här. De är trots allt mitt val att vara här och jag ångrar inte att jag åkte. Men jag börjar tvivla lite. Nu ska jag iväg nästa vecka så jag hoppas att det släpper lite.
De e lite därför det har varit dött här den senaste veckan.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hoppas att det går över! Det är ju iaf inte SÅ lång tid kvar tills du kommer hem. Du kommer säkert vara nöjd och tycka att denna resan var rolig när du kommer hem och tänker tillbaka även om det inte känns så nu. Ha det bra (:

Svar: Tack ska du ha Isabell! :)
Erik Alenfall

2013-01-29 @ 19:29:38
Postat av: FELICIA ANDERSSON

<3

2013-01-30 @ 20:54:02
URL: http://feliciaandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0