Texas Chainsaw

Igår, söndag, var jag och såg Texas Chainsaw 3D. En skräckfilm och en tjej (Heather) och hennes kompisar kör ner till texas för att kolla på ett hus som hon har ärvt av sin mormor tror jag det var. I källaren bor hennes kusin (vilket Heather inte vet om). Jag ska inte säga mer. vd tyckte jag då om den? de var ganska äcklig i början men sen när man börja fatta handlingen så var den inte så farlig. Detta är en uppföljare av tidigare filmer som jag inte har sett. Dom kan kanske var bra att se innan, jag vet inte :)
Nu är det måndag igen och jag sitter i skolan. Ute är det minus 17, eller det var det klockan 7 imorse. 
Detta är senaste nytt från mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0