Söndag

Igår hade jag en "workday" på skolan. Fick gjort en hel del. det var med yearbooken den här gången också. Det har äntligen kommit in en kille i teamet vilket är grymt! :) Vi var på skolan mellan kvart i 8 till halv 3. Jag var "tvungen" att prat skype med pappa en liten stund. Och då blev alla helt tosiga och stod som en ring runt om mig. Dom tyckte att pappa såg ut som 30. hehe.
sista timmen så hade vi inget att göra så vi satt bara av tiden och käka pizza, donuts, kakor osv. Jag fick även klart för alla att man måste vara 18 för att köra bil. Sen kom vi även in på olika priser. Jag har ingen aning om det här stämmer, det låter lite lågt, men klassen gissade på att en ferrari kostar 80 000 dollar :O stämmer det så är det bara fel på sverige... :)
Iallafall så ska jag ut och äta frukost nu och sen kanske städa rummet.
juste, det är minus 10 grader ute men känns som minus 18 enligt väder rapporten.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0