Nyår

Då har det varit nyår och nästan halva tiden här i usa har gått.
Nyår blev inte som jag trodde, vilket inte är så konstigt kanske. Jag hade trott att skulle var ungefär lika stort som hemma, med någon fest eller liknande för att fira det nya året. Men så blev det inte riktigt. Det blev klart i sista sekund. Vilket är lite normalt för mig.. :) Men jag blev hämtad runt 7 om jag minns rätt sen åkte vi hem till en kompis som bor typ 10 min bort, vilket tog nästan 20 igår. Det var en del snö på vägarna och det blåste upp i drivor och även is... Väl framme så satt vi på tv för det var ett "stort" program men direkt sent från New York och Los Angeles.
Det var även första nyåret i mjukis kläder. Av någon anledning är det inte så stort här utan det är nationaldagen som gäller! Om jag har tur så får jag kanske fira den här, men det beror lite på om jag får stanna kvar i landet eller inte.
Menmen de är ett bra tag tills dess!
nu har jag våren kvar i skolan som förhoppningsvis kommer bli lite lugnare än förra nu när jag har landat och fått kompisar osv.
Jag åker till pennsylvania den 18-21 januari, vilket är om två veckor, sen till hawaii den 2-9 februari!! Båda resorna kommer bli grymt!!
Jag ska bara boka flyg till hawaii sen är det spikat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0