Lewisburg

Då är jag i Lewisburg i Pennsylvania. Resan hit vad lite små stressig och jobbig. det börja med att mitt plan från kansas var försenat i en timme så jag hade 20 min från planet stannat tills jag skulle vara på planet till Lewisburg. Landningen i Chicago var extremt skakig, de blåste svin mycket så vi landade bokstavligen talat på ett hjul. Flighten till Pennsylvania var helt okey, men det var det mista flygplanet jag har varit i. Skulle gissa på att det rymde 45-50 personer, jag kunde inte gå rakt i "korridoren" men det kändes rätt bra, typ som man flög i en privat jet ^_^.
När jag blev hämtat på flygplatsen så åkte vi direkt hem. Alla var ganska trötta så när jag hade visats till mitt rum så la sig alla utom jag och Matt som satt upp till typ fyra och lira tv-spel. Vi åt frukost vid halv 12 och sen åkte vi "downtown" lewisburg. Vi tog en snabbis till Universitetet och jag fick med mig en hoodie :) Och snart ska vi dit igen och kolla basket match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0