Lewisburg

Nu är jag på väg hem från en grym weekend i Pennsylvania. Det har varit ganska lugnt men vi har ändå hunnit med mycket. På fredagen hände inget i och med att jag kom ganska sent. Som jag skrev förra gången så spelade jag och Matt Xbox ganska sent. På lördagen blev det sen frukost innan vi begav oss ut på stan i Lewisburg. Kollade i lite olika butiker. Lewisburg är en jätte stad som är uppbyggd av universitetet ”Bucknell”. På kvällen var det dags för Basket match, matchen var en enkel vinst. Även Lördagen blev rätt sen då jag och Matt spelade Xbox ända in på morgonen. Efter 6 timmars sömn var det dags att gå upp och käka före jag skulle ner och träffa ”Marianne” i ett par timmar. Tiden där gick extremt fort. På eftermiddagen drog vi till stallet där Megan (dottern i familjen) har en häst och efter det ner till ett köpcenter i en timme innan vi skulle på bio. Vi hade en timme mellan köpcentret stängde och bion börja så jag passade på att sätta Matt på plats i alla spel man kan tänka sig som, brukar finnas i bowling hallar och sånt. På kvällen så ville Matt vara uppe länge sa han, och så blev det, vi kom i sång vid lite efter 4 på morgonen. Vi hade stört roligt och vi fick några nya kompisar.
Jag sammanfattar den här helgen som en av de roligaste på länge. Det kändes ganska konstigt när man kom in i basket hallen efter 9år, de e halva mitt liv…
I alla fall, nu när jag har flugit i mindre plan så har jag bestämt mig för att äga en egen jet. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0