Fredag!!

de var fredag igår. Var en ganska dryg fredag... för det första var jag extremt trött, sen hände inte så mycket förrän jag kom hem.
Skolan hade en basket match. Vi vann med 2 poäng och vi gjorde bokstavligen talat mål i sista sekunden. Tror klockan stod på 0.8 när bollen dök genom nätet. Under och efter matchen så fick jag många random folk som började prata med mig, folk som jag knappt hade sett förut. Även "vinkningar". Vilket var kul eller vad man ska säga (Y) :)
Jag åkte hem direkt efter machen, vilket var runt 10. När jag kom hem så var jag så stört sugen på popcorn... De var enklare sagt än gjort att få mina popcorn. Vi hade en hel hög med olika märken, smaker, olika majstyper osv. Det var bara det att nästan alla var på tok för gamla. Dom poppade inte i micron, luktade fruktansvärt bränt. Men till slut hittade vi några som funkade. Men de var nästan försent, när jag la mig i sängen och skulle kolla film så somnade jag...
Jag hade mitt nya schema igår också. De känns bättre än det gamla. Men min nya engelska lärare skrämde mig lite, fast på ett bra sätt.
Jag var även "Teachers aide". De Var lite små pinsamt, för jag har kompisar i den klassen. Men men, de är en ganska bra klass ändå, och jag kommer förmodligen ha tid att göra lite läxor :)
Det var senaste nytt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0