:)

Tjaaaaa!!!!
Imorn åker jag till Pennsylvania. Jag lyfter runt 16:20 så jag måste ta ledigt sista lektionen. Jag kommer ha ett stop i Chicago, vilket är en ganska stor flygplats, men det går förhoppningsvis bra! :) Jag ska stanna där tills måndag och kommer hem sen eftermiddag på måndag. Planerna är inte helt klara än men vi jag ska förmodligen på en basket match mellan universitet i närheten där jag ska bo. Nu börjar det också dra ihop sig till hawaii. Jag var ute igår och köpte ett par nya jeans och en skit frän skjorta från Hollister som jag ska ta med mig. Ska försöka få tag på ett par shorts också :)
Igår kväll var jag iväg och fottade brottning och typ en dansgrupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0