Yepplepppepp :)

söndag, uttråkad, typ insnöad, skola imorn. Ja det kna ju inte bli bättre.... Nä men jag har en lugn dag imorn, bara en riktig lektion, sen på tisdag så är förmodligen skolan stängd igen pga av att vi ska få lika mycket snö en gång till. Jag har inte varit i skolan mycket de senaste veckorna. Först hawaii, veckan efter dt bara 3 dar i skolan, veckan efter det (förra veckan) bara 2 dar i skolan, sen nästa vecka ledig (inte säkert men förmodligen) så då är det 2 "riktiga" dar. Sen är det helg, igen. och då är vi inne i mars och tornado säsongen börjar. Jag kommer förmodligen få uppleva ett par sånna, men då är det bara att gå ner i källaren och stanna där tills det är över :)
jag kollade och på Google och såg att det är 84 dagar till jag slutar skolan och 122 tills jag är hemma i sverige efter 11 månader hemifrån. Ska bli riktigt skönt att komma hem till kära lomma, men och surt att lämna allt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0