Utkast: Feb. 22, 2013

Ännu en snödag. JAADÅÅÅ!! Idag måste jag göra lite läxa, inte alls mycket, men bara en sån liten skrutt läxa. Får se om jag kommer ut idag, då jag var inne hela gårdagen. Har inte mycket att berätta men jag fjällar stört mycket :( jag som vill behålla min bruna färg... :(
En annan sak som jag glömde att berätta var att jag fick en ny area-rep. (typ den som tar han om mig om något skulle hända) Min förra gjorde inte sitt jobb. Iallafall så var jag ute med han i söndags och käka, vi hade skitkul! Som förrätt så fick vi in pommes tallrik med smällt ost över, sen åt jag revben till varmrätt. Allt smakade bra!
Nu ska vi snart ut och käka, jag/vi har inte varit ute på 2 dar.

Allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0