snabbis!! :)

Snabbinlägg nu då.
Sista dagen innan4-5 dagars långhelg! hur skönt ska inte det bli??? Då har jag tid att ställa rätt dygnet på riktigt och komma ifatt med läxorna jag missade under semester till Hawaii. Jag har "sweetheart"dance på lördag också. Och då släpps även biljetterna till Tomorrowland!!! <3 <3 Som tur släpps dom klockan 10 på förmiddagen min tid, så det ska förhoppningsvis inte gå ut över dansen. Har även bestämt mig för att börja träna nu igen efter nästan ett års uppehåll. Jag och en kompis ska gå till gymmet några gånger i veckan. inget är bestämt än, men hoppas det funkar! :)
Nuska jag iväg till skolan igen. Jag har ett matteprov att göra idag, men utöver det är det en lugn dag, matten är den ända riktiga lektionen jag har. Direkt efter skolan ska jag iväg och beställa en blomma till dansen, det är typ ett måste hörde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0