Lördag

Lördag, igår fredag var en lugn dag, gjorde inte jätte mycket, vi vakna upp sen någon timme senare satt vi på en restaurang och åt lunch. Efter en god angus burgare drev vi vi vidare till ett köpcenter där jag fick lite små saker gjort, fick bland annat en vår/höst jacka med mig hem från Colombia för bara 35 dollar. På vägen hem så bestämde vi oss för att svänga in om en sportbutik där Naveed ska köpa en typ styrke övningsmaskin, dom hade inte allt hemma så han får den hemskickad. Väl hemma igen så hade vägen från grinden till garaget snöat igen, så det tog en timma att komma fram innan vi hade skottat osv. Det tog inte lång tid innan vi var iväg på nya äventyr. Kvällen spenderade vi på en iransk restaurang, jag åt iransk kebab, inte samma kebab som vi har hemma, men det var grymt iallafall. Medans naveeds päron åt klart så åkte jag och naveed till starbucks, sen "körde" vi/naveed hem, och hans föräldrar där bak, jag längtar till det! Eller jag längtar till körkortet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0