Långhelg

Jag har bott hos en kompis hela helgen, från fredag till tisdag. Jag har bott här för att mina värdföräldrar är i Las Vegas. På fredagskvällen var vi hos min kompis släktingar på ett litet fördelsekalas, vi åt, spela spel. Vi kom hem runt 1. Men somna inte inte förrän halv4. På lördagen var vi ute och fixa lite olika saker, jag skulle bland annat hämta upp min blomma till skoldansen som jag hade beställt på torsdagen. Men såklart hade dom ju glömt att göra den, så vi fick komma tillbaka ett par timmar senare. Bra som jag är så pressade jag ner priset men en tredje del. Lite nöjd faktiskt ^_^
Skoldanses var lite stel som vanligt, men hade ganska kul ändå. Tror dock att jag skippar resten fram till Prom. Somna ganska sent den dagen också, även om jag var hemma vid halv tolv. På söndagen gjorde vi inte mycket, vi var bara hemma och gjorde inte mycket, bara tog det lugnt. På kvällen runt 8 så drog vi iväg och såg den nya Die Hard filmen. Natten till idag har jag sovit så himla grymt! :) Slockna tidigt igår, eller runt 12, sen sov till typ 12. Så grymt skönt! Jag och Naveed, som min kompis heter stack iväg till subwas och köptr varsin macka till frukost. och nu ska vi sätta oss och plugga lite. Imorn är det skola igen efter en långhelg. Sen har vi bara 4 skoldagar innan det är helg igen. Fett med nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0