Ännu mer snö dagar :)

okay, då har vi haft snö dag idag igen, och vi kommer även att ha det imorn! :) jag har räknat ut att jag har/kommer vara i skolan 6 dagar de senaste 4 veckorna, de går att leva med! :) eller hur? :)
lärarna har inte gett oss någon läxa för dom dagarna vi missar, vilket är skönt! Jag hörde att skolan-distriktet räknar med 5 snö dagar varje läsår. Är det över 5 dagar så flyttar dom fram skolavlsutningen. Undantag om man är Senior, för graduation datumet är redan satt och lokaler är hyrda. Så oavsett hur många dagar dom stänger skolan så slutar jag ändå maj 19. idag har jag inte gjort allt för mycket, bara kolalt film och chillat :) rätt soft! Kommer bli jobbigt att komma in i vardagen sen igen.. :/
Vad har hänt mer då? inte mycket faktiskt, kan inte komma på något :( de är bara vanlig vardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0