Suit up!

Jag hoppas på att få tag i en kostym imorn eller på torsdag, börjar bli lite bråttom nu.. har ial fall kollat ut några olika modeller idag som kan var intressanta "objekt". Det positiva är att det är sor rea på kostymer, tex "Calvin klein" för 325 dollar. Vilket är billigt!! Tror att det blir något i den vägen, har sparat lite extra pengar som jag tänker använda. Nu hoppas jag bara på att det finns något exemplar i min storlek och som sitter hyfsat :)
Nu sitter jag och keeekar scramble eggs med en toast i oskovädret som precis kom in över oss :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill gärna se en bild på dig i kostymen när du handlat den!

2012-09-26 @ 06:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0