Royals

Det har varit en grymt lyckat dag idag!!!!! Vaknade upp, glad i hela kroppen. Sen drog vi och käkade frukost vid kvart över 10. var hemma tio i 12, blev hämtad fem över 12 och sen drog det av till Kansas city Royals sista hemma match mot cleevland indians. Det började bra med en home run, men efter det gick det bara utför. Dom förlorade matchen, men det var ändå skitkul, köpte med mig en t-shirt med namn och nummer på. Väl hemma så chillade jag i 1,5 timmar innan jag drog ut med en tjej kompis och köpte en jacka och en "KU" huddie. Det blev en Colombia jacka med ett tunnt flis foder. Nu till det "bästa"... När vi hade satt oss i bilen och kört till Sonic så såg båda ut som typ frågetecken. Jag betalade 33.46 dollar för jackan, och tröjan. Båda tyckte det var ganska billigt. Jag tog fram och kollade på kvittot. Kassörskan hade glömt att slå in jackan. Jag sparade alltså 125 dollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0