Outfit

Har investerat i ny kostym, nya skor, skjorta, slipps och ett par strumpor idag. Vi åkte till två olika köpcenter och till slut fick jag tag på min Calvin Klein kostym! Glad kille! ^_^ Riktigt snygg!! :) Söndagens outfit blir såklart min kostym med en rosa skjorta, en slipps i svart/väldigt mörk grå kolfiber style, skorna, som är stilrena med ett nice rostfritt borstat stål "spänne". Japp så kommer jag se ut nu på lördag. Grymt skönt att ha det gjort, jag var ju ute lite i sista sekunden, men det löste sig! Imorn eftermiddag är det "homecoming game" och på lördag ska jag och mina värd pappor till veterinären på en rutin koll med katterna. Sen blir det fix resten av dagen till kvällen! Det var senaste nytt här ifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0