KFC

Klippt topparna, fått håret "proffs" tvättat, varit och tränat en liten stund, dock ganska slött, hade ingen lust idag..
på hem vägen stannade jag och Richard på KFC och käka. De var dock inte alls bra, de som låg i köpenhamn var 100ggr bättre! Om 45min blir det utgång och käka+bio, vet dock inte vilken, har för mig att det var något läskigt :P får se hur det går, haha :) Imorn ska vi iväg och fira Davids mamma som bor typ 2 timmars bilresa bort, men vi kommer hem imorn kväll igen :)
sen på måndag blir det plugg och kanske ut något, får se :)
Jag är ingen topp elev över huvud taget men vi har fått 3 betyg hittills och de är 2 A och 1 B, kan säga att jag blev dåktigt förvånad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0