Homecoming

Var ju som sagt iväg på homecoming igår kväll/natt.
Allt började med att vi åkte till ett gigantiskt hus och blev fotograferade med hela gruppen på 16 pers. i typ en halvtimme. Så klart var vi tvungna att stå den klassiska trappen också. Jag kan säga att man var ganska lökig efter allt det... Jag bar även en vid och röd/rosa ros på bröstet. Sen bar det av mot Kyoto. Kyoto är en japans restaurang som lagar all mat precis framför en vid bordet. Allt från kyckling till hummer. Jag åt grillade räkor med ris, vilket smakade grymt! Under tiden kocken lagade maten så slängde han iväg ny grillade räkor som man skulle fånga med munnen. Så klart så fångade jag alla fyra ^_^Hela måltiden avslutades med en apelsin halva.
När vi väl kom till dansen så blev det extremt pinsamt. Jag och Erik (den andra svensken) kollade på varandra och skakade på huvudet. De var i klass med ett klass disco från 6 klass.. Men vi gjorde så gott vi kunde genom att "digga" till den tunga rapen som spelades under hela kvällen. Sammanfattar det som en extrem skillnad från hemma och lärorikt. Vi hade ändå kul under tiden vi var där! :)
Sen skulle vi till efterfesten. Både jag och erik blev direkt taggade igen. Äntligen fest tänkte vi! Men... när vi kom till huset där vi skulle vara så hade alla bytt om till mjukis brallor, tjejerna hade duschat håret och bytat om. Sen satt vi och kollade på sammanfattning om de amerikanska fotbolls matcherna som hade gått. Jag kom hem tio i 2 och då dog jag så fort jag la mig i sängen!
Idag vaknade jag ganska tidigt, redan vid 10. Snacka lite skype, sen frukost.
Resten av dagen blir det att ägna sig åt studierna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0