hej igen

De var länge sen nu, men jag ever fortfarande!
Helgen var ganska lång och små dryg, Var ju hemma i fredags men var tvungen att gå till skolan på lördagen för att det var en arbetsdag för yearbooken. De gjorde inget för vi hade skitkul. Sen överraskade läraren med lunch. Blev sååååååå förvånad att det blev pizza.. :) Den dagen var inte den nyttigaste precis. Då det stod 1,5 dussin donuts i klassrummet när vi kom på morgonen.
jag var iväg på ett enormt gym i torsdags och fotograferade en lärare. De var ett uppdrag från yearbooken. Träningspasset som läraren höll i varade i typ 1,5timme och dom gjorde stort sett samma sak hela tiden. De blev lite långtråkigt efter typ halva tiden. Jag och min kompis som var på gymmet "ballade ur" lite. Allt slutade med att jag fick ett sms på fredagen om att jag skulle lära klassen hur man dansar... fråga mig inte hur det blev så, men men.. :)
de var segt att komma upp idag efter 3 dagar slöande. Men kul att se alla i skolan igen.
Många hade varit iväg i helgen på olika Collage och kollat läget, och såklart kom alla i deras collage kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0