HC game

Var iväg igår på HC (homecoming) matchen med Footballen. riktigt kul, extra mycket folk också sen blev det inte sämre när vi vann! :)
Jag har äntligen börjat fatta spelet lite nu efter två matcher, men behöver nog två till för att man ska komma in i det helt.
Idag har jag jag fullt upp hela dagen. Om en timme ska vi till en veterinär på en rutin koll för katterna. Sen hem, äta något, stryka skjortan, och massor av små pill inför ikväll. Runt 5 så ska jag klä på mig allt, R&D ska ta lite fotton och sen ska jag iväg till en kompis där vår lilla grupp ska samlas pch bli ännu mer fotograferade innan vi åker till en ett japanskt steakhouse. Planerna vad som händer efter dansen p¨skolan som slutar redan kl 11 är inte helt klara än. Men det blir säkert kul vilket som! :)
Imorn uppdaterar jag med så mycket bilder jag kan, och mer kommer nästa vecka. :)
Klart Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0