American Football

Var iväg på min första match igår, grym stämning, fattade inte reglerna men man skrek när dom andra skrek :)
Vi kom till "arenan" typ 2 timmar innan matchen började, vi käkade, hade musik. blev målade i ansiktet, basket, latchade med en fotboll och hade kul. Vi hämtade upp mat på Sonic först. Jag hade "kyckling popcorn" de är typ små friterade kyckling bitar i popcorn storlek, dom var sådär..
De var en bra match förutom att vi förlorade med två poäng, De var 16 sekunder kvar, vi sköt bollen.... men i stolpen.... DE SÖG!!
Matchen varade i 2,5 timmar, kna säga att jag hade lite ont i fötterna efter ståt upp halvt på tå under hela matchen... nu ska vi inte klaga!
Nu ska jag ha en bra dag, det blir kanske en "svensk" dag, jag och den andre erik ska kanske hitta på något senare :)
De var allt tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Robin egypt

King!

2012-09-22 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0