6/9-12

Ska på typ ett möte på lördag med YFU och göra något, vi har inte fått det riktigt tydligt än. Ska iallafall vara där från tidigt på morgonen tills sen eftermiddag. Inte det roligaste kanske, men måste göras :)
Imorgon fredag ska jag ut efter skolan (tror jag) inte säkert när än, men ut blir det :)                                              Ska försöka få tag på en regnjacka men något typ av foder i, så att jag kan ha den i vinter också :) Blir antagligen mat ute också. Och den här gången ska jag ta fotton på äventyret.

Råkade hamna i ett litet svart/avensjuk drama innan idag när an tjej skulle köra mig hem, men de tyckte inte den andra b-ruden... Men det slutade bra. De var bara en typisk tjej grej.... som vi killar aldrig kan förstå :)

Man märker verkligen att hur stor skillnad det är i "kulturerna" så fort någon ska säga något "privat" om kropp och kärlek. Så tar man världens utsvävningar för att komma till saken. I Sverige så säger man det mer rakt ut. Gör man det här blir alla tomater i huvudet:)
Jag var inne hos Counselorn idag, han är grymt bra, och hjälper en med allt mellan himmel och jord. Om man kommer in till honom så släpper han allt han håller på med. Han ska ha mycket cred! Grymt.
Homecoming börjar närma sig och jag har fortfarnade ingen date.. det beror på beslutsångest och lite blyhet... ska försöka fixa en denna vecka eller tidigt nästa. Får se hur det går. haha
Jag var "nära" på att för sova mig idag, ställde klockan på halv 8 och sen la jag mig i sängen. De var bara det att det var 8:30pm... So tur var det att jag vaknade i tid. Sjukt lättnad :)
Fick nyss reda på att alla seniors ska var klädda i vitt imorn...
Panik tvätta!!!!

Nu blir det tillbaka till pluggandet...

Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer detaljerat. Om dramat med brudarna osv. De är sjukt intressant!!!

2012-09-08 @ 15:33:49
Postat av: Mamma

Det börjar nog bli mer än dags att hitta en date...
Jag skulle kunna tänka mig att många är ute i mycket god tid. Det hade ju varit trist att stå utan... Kram mamma

2012-09-11 @ 08:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0