YeppPepp!?!

Nu var det länge sen jag skrev något här, och mycket har hänt... Jag har bland annat varit på väst kusten och besökt DisneyLand för andra gången. har fått ett stort packet från fosterlandet. Jag börjar med Kali. Vårt plan lyfte från kansas klockan 6 på morgonen i lördags så det var avfart klockan fyra. Jag fick bar 2,5 timmars sömn den natten, sen kunde jag inte sova på flyget heller. Men men, jag var trots allt inte så trött under dagen vilket var skönt. När vi kom fram till Kalifornien efter ett stop i Dallas så TROR jag att jag Maria Montazami's dotter.. fråga inte hur jag vet det, men hon var galet lik :) Väl på hotellet (som låg 5min från Disney och ca: 30min från downtown LA) så fick vi inte vårt rum så vi vi gick en runda på downtown Disney (typ en gata med butiker som ligger innan ingången) Jag köpte en tröja i mörk marin blå färg, som jag tyckte var skit fräck. Den är i lite finare stil, men ändå en vardags tröja liksom... Det var även en försäljare som försökte flörta med mig, vilket hon misslyckades grovt med... Hon trodde jag var 14, sen när hon kom på sig själv så försökte hon rätta till det. Allt blev bara pinsamt för henne, sen var det inte mer med det. Jag han även med att tunna ut håret när hos en frisör i närheten. Det var dag 1.
Dag två blev det uppstigning vid halv 10 för att äta frukost, sen bar det av mot parken. Vi stannade hela dagen, jag åt ett kalkon lår (eller vad man säger) till lunch. Vilket var 8 år sen sist i NY :)
Dag 3 bar det av hemåt, vi skulle egentligen ta en flight som lyfte ca 4 på eftermiddagen, så jag hade hoppats på att vi hade tid att komma ner i city, men vi valde att boka om så vi kom hem tidigare istället. Men det blev inte så mycket tidigare iallafall eftersom planet blev försenat osv. Men allt var lyckat, och jag var tydligen död på planet hem. Jag somnade inna vi lyfte och blev väckt när vi stod gaten i kansas. SKÖNT!
Idag tisdag har jag haft ett matte prov, jag blev uppkallad för att svara om frågor om Sverige under government lektionen. Alla tycker det är sjukt att vi inte får köra innan vi är 18 och att vi kan dricka i stort sätt lagligt när vi är 16 :) Jag fick även frågan om alla från sverige ser ut som modeller. jag tar det positivt.
Jag tror det var allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0