Polis

Hej hej, länge sen nu! eller de e det e tre dagar sen... iaf, har gjort mina livs första finals. jag vill inte trycka ner lärarna på något sätt men dom gör det lätt för sig på proven då alla prov är kryssfrågor, även matten. JAg säger inte att det är fel eller dåligt på något sätt, bara en ny sak som jag la märke till som är olikt Sverige. Fördelarna med det är att det går mycket fortare att rätta och man får svaren mycket fortare!
Idag har jag varit med om en sak som inte många har varit, eller det är bara som jag tror! :)
Jag blev hemkörd av en polis i en polisbil. De var första gången jag var i framsätet ;) Nä, skämt och sido, de var lite ovant bara :) Har även kommit halvvägs att boka resa till Hawaii i februari. Ska dit med en grymt skön brud från Stockholm och om det går ska vi försöka tajma flyget, då det tar en stund..
Imorn är skolan kanske inställd på grund av att det ska snö 3 inches. Jag hoppas såklart att var ledig men det suger lite för att man ingen kör bil när det är snö, iallafall inte så många. Nu åskar det och blåser så jag får se hur det blir med skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0