nice

Igår var det julkalas md YFU. Vi åt, delade ut klappar och snacka om allt möjligt. All som ville ha present skulle ta med sig en, sen fick vi dra var sitt nummer. numret var ordningen som vi fick dra klapp. Sen fick om man såg en annan med en present som man själv villi ha, så kunde man ta den. Jag, van en stor choklad ask med nästan 700g praliner i. När jag kom hem så fick jag bara vända innan jag åkte iväg och träffade några sen innan från yfu. Dom fick för sig att vi skulle gå hem från matbutiken. Visst tänkte jag det kan inte var så långt. BRA TÄNKT ERIK! vi gick i lite drygt en timme och släpade på en kundvagn full med mat som vi tillagade senare på kvällen. Vi satt även barn vakter till en liten kille på 5år. I och med han och jag var de ändå killarna så fick jag huvud uppdraget att hålla han sysselsatt, vilket inte var något stort problem. Vi åt jätte gott, och kollade på två "skräckfilmer". Jag kom hem runt halv 2 och fick en välförtjänt sömn.
Det var allt, idag blir det plugg hela dagen :)
Vad jag har sett så ligger det lite snö hemma, här är det raka motsatsen, här har vi det 18 grader varmt, så här går jag i kortben och kortarmat. Skönt, men känns inte som december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0