MIMIS :)

Igår var som sagt snowday och alla var hemma från skolan. Jag själv tycker att sättet man meddelade det på är lite små knepigt. Men det är bara min åsikt. Istället för att säga det dagen innan när man vet att det ska bli snöstorm och snö, så väntar man tills kl 5 på morgonen innan man meddelar det. Det finns säker någon anledning till det, men jag tycker att det skulle var bättre om skoldistriktet kunde meddela det dagen innan. Iallafall så missade vi den sista finals dagen så det vi inte gjorde igår ska vi göra den 3 januari istället.
Jag fick inte allt för mycket sömn igår heller,, vilket jag behövde... men men tog en nap på eftermiddagen innan jag blev väkt för att vi skulle ut och käka. Kvällen avslutades med en "bonfire" som vi gjorde om till filmkväll. haha
Idag har varit en hemma dag med lite små pyssel, har bland annat fått bekräftat att jag ska åka till Hawaii i Februari, as bra!!!! så nu saknas bara en liten signatur från mamma och pappa, och en flygbiljett :)
tror det ar allt faktiskt! god jul på er!: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0