Jul

Då har jag firat jul i staterna. Jag fick vänta en dag extra, men det gjorde inget. Såklart var det annorlunda att fira här jämfört med hemma. för det första så firar man den 25 istället för den 24, man öppnar klapparna på morgonen sen åt vi annan jul mat. Jag fick massor av fina saker, både från sverige och från usa. Kommer bilder på allt senare, men de jag fick var, beats by dr dre headphones, tomorrowland biljett, parfym, godis, en sverige hoddie, stört mycket tuggummi och mycket mer. Lyckad dag!
Känns helt stört att nästan halva tiden har gått! lite skönt men ändå inte.. 2013 kommer att börja bra! ska först till Pennsylvania sent januari och sen 2 veckor senare ska jag till Hawaii! asbra!!
De var allt för den här gången! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0