Catch of the Day

Som de flesta vet så bor jag hos ett homosexuellt par.
Hur är det? hur känns det? osv.
Först när jag fick beskedet så var jag lite... typ nervös och många tankar gick i huvudet... Men efter jag pratade mer och mer med dom så kändes det bara bättre och bättre. Och nu när jag är här så är allt toppen. När jag handlar kläder så går dom bakom och håller påsarna, ger råd/tips. Grymt! Hemma så fixar dom väldigt mycket. Jag kom nyss hem från träningen och då hängde ny tvättade kläder på galgar lite nötter på rummet och en iskall Monster.
Jag har det ganska bra med andra ord :)
Om en stund ska vi iväg och käka och kolla på en musikal/teater. I morgon blir det upp halv 6 och sen till skolan på try out för fotbollen, efter det ska jag registrera mig och välja kurserna som jag ska läsa. Kommer även få en rundvisning på skolan.
Sen när allt detta är gjort så blir det fotboll igen. Try uoten varar i 3 dagar. Sen börjar skolan den 15.
de va allt för idag :)

Kommentarer
Postat av: Alenfall

amerikansk eller vanlig? :)

2012-08-13 @ 06:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0