RESAN!!

resan över har varit lång och dryg. flyget till frankfurt gick bra men väl framme så fanns det ingen mat i terminalen förutom stora kringlor ock hotdags. Att kämna terminalen va det inget snack om för då hade jag inte kommit med planet till usa. Så det blev en stor kringla 2 smala mindre goda kokta korvar och sen laddade jag upp ( mamma och pappa läs inte) 1l Redbull.
Man va inte riktigt säker om man var i Tyskland/Indien/Frankrike. De var BARA indier och fransmän där.
Vad gjorde jag i dom nästan 18 timmarna jag hade på flyget och flygplatser?
Jo, jag läste hur de amerikanska styrsystemet fungerar, såklart ätit en hel del, riktigt bra för att var flygmat, de va till och med riktiga metall bestick, STORT PLUS FLyGHANSA! :) lyssnade på musik från dator, men jag var tvungen att prova "planets musik" också. De va hälften av de som finns på NRJ Rix FM. Men andra hälften var Roxette!?!
Har även sorterat lite bilder so jag har tagit i Sverige som jag ska ha för att visa hur det ser ut :)
Men väl hemma drygt 30 timmar efter jag lämnat Lomma i huset som jag ska vara i, känns skit bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0