Overland Park

Nu är jag framme där jag ska tillbringa resten av min tid i USA. Det känns skitbra faktiskt! :)
Mitt rum har en hyfsad platt tv, walk in closet, eget badrum. Lyx! :)
Har hunnit med att käka, kollat runt i området, packat upp, varit och handlat, kollat in skolan. Ganska mycket faktiskt! :)
Nästan alla butiker har en skylt där det står inga vapen. Hmm, det är tydligen lagligt att ha vapen på sig när man är ute och går...
Fick nyss igång internetet efter lite om och män. Ett lösen på typ 40 000 tecken, men nu funkar det!
Nu ska jag vara lite social :)
ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du inte lägga upp mer bilder, på ditt rum, området, skolan osv

2012-08-10 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0