Kansas City

De har varit en lång dag idag. Gjort så himla mycket. Fixat med telefonen, gjort en läkar undersökning, varit i Kansas city och shoppat, käkat en måltid som hette duga, köpt en adaptor till elutagen. De va allt tror jag.
Fick med mig hem två t-shirt och en långarmad lite tjockare tröja från Guess, och två t-shirt från Forever 21.
Måste ge pappsen plus poäng för att han har hittat kläder till mig oh brossan när han har varit i USA. De e inte lätt. Vet, låter som det. Men jag har varit inne i säkert 50-60 butiker och allt jag har hittat är max ett 10 tal saker.
Något jag har lärt mig idag? Njaa... inte direkt men har lagt märke till saker.
1. Alla medlemskort man kan få på H&M, Jack and Jones osv. har dom som mini kort i nyckelknippan
2. Många hästar har målade "naglar"
Något mer att berätta... Har inte gått upp i vikt än, vilket är lite konstigt, har varit här i 2 veckor, ätit en del onyttigheter, eller en liten del nyttiga saker. Inte rört på mig ett dugg. De känns ganska skönt faktisk.

Kommentarer
Postat av: Bästa farbror

Hej Gubben,
Ser ut som du trivs, njut det här kommer bli ett minne för livet.

J

2012-08-13 @ 20:01:50
Postat av: Bästa morbror

Morbror ska det vara och inget annat, tja

2012-08-14 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0