Homecoming

Om ca en månad är det dags för först skoldansen. Det är homecoming. Nu e det ju så att killarna ska fråga tjejen om hon vill vara ens date. inte alls nervös... Men det måste göras för jag ska inte dit utan brud :)
Det finns inte att få ett nej, så måste ta ett säkert kort :P haha
Killen ska även bjuda på mat innan och inträdesbiljetten. Han ska även hämta upp sin date, vilket inte riktigt går för mig :(
Har mycket som måste göras innan det, klippa mig, och köpa något att ha på sig. Får ta med mig någon till ett Mall in närheten och fixa något skapligt.

Kommentarer
Postat av: Thailand

Hämta henne i en limo, visa att du e från lomma förfan ;)

2012-08-27 @ 00:38:58
Postat av: Gasten

Akta dig för alla McDonald´s brudar!

2012-08-29 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0