Fyrkant

Har varit en toppen dag idag! börja med sovmorgon och skjuts till skolan. Har bara haft lugna ämnen idag, inga böcker att släpa på vilket var en lättnad. Fick sällskap av ett skönt gäng tjejer vid lunchen. Dom fick en lektion i svenska, dom snappade upp det förvånansvärt bra faktiskt, men dom har sin roliga brytning, precis som jag har.
Brandlarmet gick mitt på dagen, kan säga att det var det högsta brandlarmet jag har varit med om :) de gjorde ont i hela huvudet...
Var även på ett tränings pass på taekwondon, lika jobbigt som vanligt... :/
Sen blev jag utbjuden på frukost nästa torsdag då vi börjar sent. Tror säkert att det kommer bli kul :)
De var allt för idag :)
PS. ledsen att jag inte har så mycket bilder, beror på att dom är svin stränga på skolan att ta bilder. Men kommer upp vad jag gör på helger och efter skolan när jag kommer in i det :)

Kommentarer
Postat av: Oliver Söderström

passa dig for tjejer.... om du blir bjuden po ngt med dem tror dem att ni dejtar.... haha hende mig ett par gonger... och skaffa ngn snappt att go po Home-coming med haha -.-

2012-08-24 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0