Cabrillo Monument

De har varit en lång men rolig dag. Den bästa på länge! :) Vi har varit ute och flängt hela dagen. Vi började med att åka till Cabrillo Monument, de var extremt fint och man såg hur långt som helst. Tummen upp! :) Sen var jag tvungen att äta riktig mexikansk mat tyckte dom, så jag kunde inte direkt säga nej. Så så fick det bli. Jag åt något jag knappt visste vad det var, tror inte jag ville veta det heller, gott var det iallafall. Sen skulle tjejerna så klar till ett enormt köpcenter. De tyckte jag lät rätt kul, men sen när dom går in på H&M så blev man lite trött. Visst H&M är säkert bra men jag ville liksom se någon amerikanskaffär. Efter det blev det Batman. Helt okey faktisk, myckt pang pang :)
På vägen hem blev lite de lite mer spänning... För att komma in på "the base" måste man visa upp ett speciellt ID-kort.. de kan ni själva lista ut hur det gick :) Men efter en stund så kom vi hem. Nu ska jag lägga mig och ta en förtjänad sömn! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Erik

Låter som en bra dag! Kan du inte sätta in lite flera bilder? Vore kul att se. Försök att använda kameran lite mer ;-)
Vi "ses" i kväll vår tid. En del har hört av sig vad gäller annonserna på blocket - får se vad det leder till.

Hälsningar
Pappsen

2012-08-05 @ 10:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0