2012-08-04

På agendan idag: Ska förmodligen se den nya Batman, många säger att den är bra så de hoppas jag på! :) Sen ska tjejerna ta mig till riktig Mexikansk restaurang. Jag bor bara 10-15 ifrån Mexiko, de är typ som till Danmark, man ser det jätte tydligt :)
Jan väntar på en liten lista från lillbryschan som antagligen innehåller massor av basket prylar :)
Annars... Älskar vädret och klimatet här, de är alltid 25+ och blå himmel, riktigt skönt :)
Jag bor ju som sagt på en militärbas. Dom har sitt egna lilla shoppinghus, de är redan billigt i usa, men där är det ingen skatt eller något i den stilen så där är det extremt billigt. Fanns North Face jackor för ca: 70 dollar, grymt är det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0